انجمن ضد زنان شلوغ
حکایات و داستانها ی زیبا و پند آموز برای زنان و دختران
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید دوستتان دارم . نظر بدهید و مرا یاری کنید این وبلاگ برای شماست و بدور از ابتذال و تصاویر مستهجن و بد آموزی های رایج است .بخاطر خودتان هم شده مرا راهنما باشید با تشکر
نويسندگان
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:مدعی , :: 8:29 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

زنان در خیابانهای وال استریت قربانی خشونت های مدعیان آزادی 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:وعده وعید, :: 8:25 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

وعده ازدواج همچنان قرباني ميگيرد

دام دکتر قلابي براي دختران زودباور

دکتر قلابي که با وعده و وعيد زنان و دختران جوان را فريب مي داد و اموال شان را سرقت مي کرد با تيزبيني يکي از طعمه هايش دستگير شد.

         به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، چندي قبل زني نزد پليس رفت و مدعي شد مرد جواني به بهانه ازدواج با او رابطه دوستانه برقرار کرده اما در فرصتي مناسب پولهايش را دزديده است. او گفت: چندي قبل در يک سوپرمارکت با مرد جوان بنام فريد آشنا شدم. او خودش را دکتر معرفي کرد و از آنجا بود که رابطه دوستانه ما شروع شد. بعد از چند مرتبه تماس تلفني فريد مدعي شد به من علاقه مند شده و مي خواهد با من ازدواج کند. او با من قرار ملاقات گذاشت تا بار ديگر يکديگر را ببينيم. وقتي در محل قرار حاضر شدم فريد سوار خودروي گرانقيمتي بود. چند ساعت در خيابانها پرسه زديم. وقتي به خانه رفتم متوجه شدم زيپ کيفم نيمه باز است. آن را کنترل کردم و فهميدم مبلغ 200 هزارتومان پولي که داخل آن بود مفقود شده است. بعد از آن چند مرتبه با فريد تماس گرفتم اما ديگر به تماسم پاسخي نداد.
به دنبال اظهارات اين زن تحقيقات در اين باره آغاز و چند روز بعد خواستگار قلابي دستگير شد. تحقيق درباره ادعاي وي نشان داد او نه تنها دکتر نيست بلکه ديپلم هم ندارد. متهم مدعي بود اين زن تنها فردي است که از او سرقت کرده اما با گذشت چند روز از دستگيري فريد دو زن ديگر به شکات پرونده افزوده و مدعي شدند فريد به بهانه ازدواج از آنها نيز سرقت کرده است.
در چنين شرايطي صبح امروز متهم به دادسراي ناحيه 11 منتقل شد و تحت بازجويي قرار گرفت. فريد با پذيرش اتهاماتش مدعي شد نيت بدي از اين کارها نداشته و فقط در يک لحظه وسوسه شده است. بازپرس پرونده با اعلام جزئيات اين ماجرا گفت: از آنجا که ممکن است متهم زنها و دختران جوان ديگري را نيز فريب داده باشد وي هم اکنون با قرار قانوني در بازداشت بسر مي برد و تحقيقات از او ادامه دارد.
 

سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:تبریک, نو , سال,مبارک,باد,بادبادک, :: 8:10 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

فقط اينقدر تا عيد مونده
www.FunAndFunOnly.org
عيدتون مبارك
یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:نو, :: 8:27 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

برگرفته از اینترنت:http://www.beytoote.com با کمی تصرف و تلخیص

 
 
تفاوت زن ایرانی قدیم با زن ایرانی جدید!(طنز)
سرگرمی - مطالب خنده دار
 

زن ایرانی عکس, زن ایرانی, عکس زن ایرانی, مطالب خنده دار

 

این مطلب فقط جنبه طنزگونه دارد ، ولاغیر !

لطفا به خانوما بر نخوره !

 

صبح ساعت ۵

زن ایرانی قدیم: به آهستگی از خواب بیدار می‌شود. نماز میخواند و سپس به لانه مرغها میرود تا تخم مرغها را جمع کند

 

زن ایرانی جدید: به رختخواب چسبیده و خر و پف میکند..

 

صبح ساعت ۶

زن ایرانی قدیم: شیر گاو را دوشیده است ، چای را دم کرده است ، سفره صبحانه را با عشق و علاقه انداخته و با مهربانی مشغول  بیدار کردن آقای شوهر است.

 

زن ایرانی جدید: باز هم خوابیده است

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:احترام , :: 8:9 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 دلاور زنان ایران باستان

  

دلاور زنان ايران باستان

مردان ايران باستان بانوان خود را احترام بسيار مي گذاشتند و در تمامي امور با آنها مشورت ميكردند و براي ايده و عقيده آنها احترام بسزايي قائل بودند.

در ايران باستان اهميت بســـياري به مقام زن و مرد داده شده است . زن را بانوي خانه مون پثني مي ناميده اند و مرد را مون بد يا مدير خانه مي ناميده اند. در نسخه هاي ديني ايران باســــــتان زنان شوهردار از اجراي مراسم ديني معاف بودند . زيرا تشكيل خانواده و پرورش يك جامعه نيك كردار كه يكي از اركان آن تربيت مادر است بزرگترين عمل نيك در كارنامه زنان ثبت مي شده است.

در زير نمونه هايي  از زنان پر  افتخار ايران باستان آماده است :

يوتاب :

سردار زن ايراني كه خواهر آريوبرزن سردار نامدار ارتش شاهنشــــــاهي داريوش سوم بوده است. وي در نبرد با اسكندر گجــستك همراه آريوبرزن فرماندهي بخشي از ارتش را بر عهده داشته است او در كوهـهاي بختياري راه را بر اسكندر بست . ولي يك ايراني راه را به اسكندر نشان داد و او از مسير ديگري به ايران هجوم آورد. با اين حال هم آريوبرزن و هم يوتاب درراه ميهن كشته شدند و نامي جاويدان از خود بر جاي گذاشتند.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:شیر زنان , :: 8:0 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 پنجم اسفند 

 

برای اینكه ملتی در تفكر عقیم شود، باید هویت فرهنگی تاریخی را از او گرفت. فرهنگ مهم ترین عامل در حیات، رشد، بالندگی یا نابودی ملت ها است. هویت هر ملتی در تاریخ آن ملت نهاده شده است. اقوامی كه در تاریخ از جایگاه شامخی برخوردارند، كسانی هستند كه توانسته اند به شیوه مؤثرتری خود، فرهنگ و اسطوره های باستانی خود را معرفی كنند و حیات خود را تا ارتفاع یك افسانه بالا برند.

 



اسپندارمذ

پنجم اسفندماه در فرهنگ ایرانی، سپندارمذ روز و هنگام جشن ملی اسفندگان یا سپندارمذگان است.سپندارمذ لقب زمین و به معنی گستراننده، مقدّس و فروتن است؛ زمینی که نماد عشق است و با فروتنی و از خود گذشتگی، آغوش خود را برای همه گسترانیده و زشت و زیبا را به یک چشم می نگرد.

اسپندارمذ

سپندارمذ واژه ای مرکب است از سپنته یا سپند به معنی پاک و مقدس ، آرمئیتی به معنی فروتنی و بردباری نیک و مقدس است این واژه در پهلوی به گونه سپندارمت و در فارسی سپندارمذ،اسفندارمذ و اسفند شده است . در شکل معنوی و مینوی اش نشانگر بردباری وسازگاری اهورامزدا است ودر جهان مادی و خاکی نگهبانی زمین به وی سپرده شده است



ادامه مطلب ...
یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:دلاوران, :: 7:56 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 دلاور زنان ايران باستان

در ایران باستان اهمیت بسیاری به مقام زن و مرد داده شده است. زن را بانوی خانه – مون پثنی – می‌نامیده اند و مرد را – مون بد – یا مدیر خانه می‌نامیده اند. در نسخه های دینی ایران باستان زنان شوهردار از اجرای مراسم دینی معاف بودند. زیرا تشكیل خانواده و پرورش یك جامعه نیك كردار كه یكی از اركان آن تربیت مادر است بزرگترین عمل نیك در كارنامه زنان ثبت می‌شده است.

در زیر نمونه هایی از زنان پر افتخار ایران باستان آماده است:

نقاشی از تخت جمشید
 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:زنان قدرتمند, :: 7:47 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 مجسمه سازی در ایران باستان

  

آخرین موضوعی که درمورد ایران باستان خیلی به نظرم جذاب اومد نقش زنان در این دوران بود. درسلسله هخامنش یعنی درست در زمانی که دین زرتشت در اوج و شکوه واقعی قرار داشت نقش فعال و مفید زنان در جامعه آن روز بسیار پرنگ بود.البته دقیقا نمیدانم قوانین حاکم در آن زمان فقط مخصوص زنان طبقه ی اشراف بوده است یا همه ی طبقات جامعه.

آتوسا دختر کوروش کبیر:

برای مثال آتوسا دختر کوروش بزرگ که به همسری پسر عموی کوروش یعنی داریوش سوم  درآمده بود زنی با نقش تاریخی متمایز بود تا جایی که هردودوت پدر تاریخ از وی بنه نام شهبانوی داریوش بزرگ یادکرده است. آتوسا چندین بار در لشکر کشی های داریوش بزرگ یاور روحی و فکری او بوده. چندین نبرد مهم تاریخی به فرمان ملکه آتوسا صورت گرفته است.

پانته آ یک افسر جنگ:



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:خرید فرش , :: 10:50 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

 

شماره خبر:

5437

عنوان:   خریداران قالی بخوانند و بدانند ! متن خبر:  

ستاد برگزاری دومین جشنواره فروش قالی آذربایجانشرقی:
 
موارد متعدی وجود دارد، که به هنگام خرید قالی باید مورد توجه قرار گیرد، در این یادداشت به مهم ترین آنها اشاره می شود.
- هنگام خرید قالی با بازديد از چند قالی فروشی معتبر و ملاحظه امكانات و تسهيلاتي كه براي شما فراهم مي كنند قالی مورد نظر خود را از ميان مجموعه قالیهاي آنان انتخاب كنيد.
- هيچ گاه هنگام خريد اطفال كوچك و يا دوستان و آشناياني


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:مهریه,سکه, :: 9:51 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

 
 
 
هرگاه مهریه تا سقف ۱۱۰ سکه بهار آزادی طرح جدید باشد، وصول آن مشمول ماده ۲ قانون محکومیت‌های مالی شود و چنانچه بالاتر از آن شود، شرط تمکن زوج موردنظر خواهد بود.
 
 
 
فارس:  نمایندگان مجلس مقررات جدیدی برای مهریه‌های بالای 110 سکه تعیین کردند.

 نیره اخوان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه) در جریان بررسی لایحه حمایت از خانواده 


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:آخرین خبر , :: 9:47 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

 
 
 
نمایندگان مجلس با الحاق یک ماده به لایحه حمایت خانواده مقرر کردند که ازدواج زوجه دائم متوفی مانع از دریافت حقوق وظیفه یا مستمری وی نمی‌شود.
 
 
 
فارس:  نمایندگان مجلس با الحاق یک ماده به لایحه حمایت خانواده مقرر کردند که ازدواج زوجه دائم متوفی مانع از دریافت حقوق وظیفه یا مستمری وی نمی‌شود.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه‌شنبه در ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون قضایی درباره لایحه حمایت خانواده، ‌یک ماده الحاقی دیگر را با 129 رای موافق،‌ 15 رای ممتنع و بدون رای مخالف بررسی و تصویب کردند.

در ماده الحاقی 5، میزان حقوق وظیفه یا مستمری زوجه دائم متوفی و فرزندان یا سایر وراث قانونی وی و نحوه تقسیم آن در تمام صندوق‌های بازنشستگی اعم از لشکری، کشوری،‌ تامین اجتماعی و سایر صندوق‌های خاص به ترتیب زیر تعیین شد:


ادامه مطلب ...
دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:سال نو, :: 12:41 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

شنبه 13 اسفند 1390برچسب:عشق, :: 10:59 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

Only in India (26 pics)

  و ،رودخانه عشق همچنان جاری است

 

 

 

 

11 اشتباه خانم ها در میانسالی


با تشکر از سالی جون 

نباید خودمان را گول بزنیم. پیر شدن سخت است و رسیدن به میانسالی با استرس و فشار زیادی همراه است.

آیا پوشیدن لباس‌های زیبا و جذاب قدیم الان به نظرتان زشت و اشتباه می‌آید؟ آیا سایه چشم دودی که در 19 سالگی واقعاً جذابتان می‌کرد الان احمقانه به نظر می‌رسد؟

بخشی از این مشکل این است که بالا رفتن سن معمولاً نیازمند تغییر است اما اکثر زنان دوست ندارند وارد دوران میانسالی شوند که در آن مجبور می‌شوند کفش‌ها و لباس‌های کسل‌کننده تن کنند.

در زیر به 11 اشتباه متداول خانم‌های میانسال و چگونگی اجتناب از آنها اشاره می‌کنیم.





ادامه مطلب ...
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:شادی,سال نو,91, :: 8:18 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

  

غضنفر به نامزدش اس ام اس میده

عزیزم من تا ۱۰ دقیقه دیگه میام پیشت

اگه نیومدم اس ام اس رو دوباره بخون !

 

 =======

این روزها  اگه تو خونه باهاتون مهربون شدن

به سرعت خونه رو ترک کنید !

قضیه خونه تکونی جدیه !!

 

++++++ 

کاربردهای مختلف ” مُردن ” در فرهنگ ما !!

برو بمیر : برو گمشو !

بمیرم برایت : خیلی دلم برایت می سوزد !

می میرم برایت : عاشقتم !

می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟

… مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟

نمردیم و … : بالاخره اتفاق افتاد !

مردیم تا … : صبرمان تمام شد !

مرده : بی حال !

مردنی : نحیف و لاغر !

مردم : خسته شدم!

من بمیرم ؟ : راست می گی؟

 

++===+++ 

حیف نون ظهر از سر کار برگشت خونه

دید خانومش نهار درست نکرده

از عصبانیت سرشو کوبید به دیوار

یهو یادش اومد مجرده !!!

 

----------- 



==== 

قابل توجه خانوما

مرد اونه که قلبتو شارژ کنه

نه سیم کارتتو !

 

=====

 

۲ تا زن توی اتوبوس برای یک صندلی خالی دعواشون میشه

راننده میگه اونی که مسن تره بشینه روی صندلی

هر ۲ تا زن به هم نگاه کردن و صندلی خالی ماند !

 

+++++++++++++ 

اگر شرایط زندگی برای شما سخت شده و تحمل ندارید

و اگر در روابط عاشقانه خود شکست خورده اید

هنگامی که غم و اندوه شما را احاطه کرده

و هنگامی که اشک از چشمان شما جاری شده

فقط با ما تماس بگیرید

(روابط عمومی شرکت دستمال کاغذی اشک مال !)

 

+==+=====+++ 

تو رو خدا اگه قصد ازدواج داری بهم بگو

خودم میخوامت

التماست میکنم چرا حرف نمیزنی باهام

هر موقع میبینمت ساکتی

(مکالمه عضنفر با مانکن داخل مغازه!) 

 

چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:رای,آرا’, :: 11:50 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

جنبش اینترنتی حضور آگاهانه / عکس

چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:انتخاب اصلح, :: 11:45 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

 

چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:نامزد,نامرد, :: 7:47 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

نامزدهای انتخابات، از یوسف صدیق(ع) الگو بگیرند 

خبر وبلاگ - دکتر محسن اسماعیلی، عضو وبلاگ نخبگان خبرآنلاین در مطلب جدید خود به موضوع انتخابات، شیوه های تبلیغاتی و ورود به آن پرداخته است.

دکتر اسماعیلی درباره شیوه برگزاری انتخابات در کشور گفته است: "بارها گفته و نوشته ام، و هر بار که تجربه جدیدی از انتخابات پیدا می شود، بیشتر باور می کنم که مدل کنونی انتخابات مناسب با مبانی دینی و شایسته پیشینه ملی ما ایرانیان نیست. شیوه فعلی برای مراجعه به رای مردم گرته برداری کورکورانه از فرهنگ غربی است که آثار ولوازم خاص خود را به همراه خواهد داشت. باید تا دیر نشده طرحی نو در انداخت که البته نشانی از آن دیده نمی شود."
 

وی درباره مساله تبلیغات نامزدها عنوان کرده است: " یکی از مهمترین نمودهای تفاوت فرهنگی درحوزه انتخابات ، مساله تبلیغات نامزدها وچیزی است که امروزه رقابت های انتخاباتی خوانده می شود. آیا اصولاً رقابت، به این معنی، درفرهنگ اسلامی پذیرفتنی است یا مردان خدا تنها زمانی تن به پذیرش تحمیلی مسئولیت می دهند که حجت بر آنان تمام شده وراهی برای گریز نداشته باشند؟ با این حال، وحتی درصورت قبول اصل رقابت، تازه سخن ازکمیت وکیفیت تبلیغات به میان می آید. بی تردید حجم ونوع تبلیغاتی که گاهی شاهد آن هستیم، در بسیاری ازموارد قابل پذیرش نیست. اسراف، گزافه گویی، سوء استفاده از اموال عمومی، رانت خواری های رسانه ای، عوام فریبی،و تخریب رقیبان تنها مثال هایی هستند که بالاخره روزی باید چاره اندیشی شوند.
داوطلبان تصدی مناصب عمومی باید یوسف صدیق (ع) را الگوی خود قرار دهند. هنگامی که پذیرش یکی ازمناصب مهم کشور به آن پیامبر بزرگوار پیشنهادشد(ونه او پیشقدم شد)،وایشان احساس تکلیف کرد و دریافت که امنیت اقتصادی و تامین معیشت جامعه تنها به دست او امکان پذیر است؛ فقط به معرفی خود بسنده کرد و بدون دادن هیچ وعده ای اعلام کرد: «: سرپرستى اموراقتصادی را به من بسپار که من هم کاردانم وهم امانت دار»."

چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:ملکه هلند , :: 7:33 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

دفاع جالب ملکه هلند از حجاب 

ملکه هلند انتقاد افراط گرایان راستگرا از وی درباره داشتن حجاب در بازدید از اماکن دینی در امارات و عمان را رد کرد و این انتقادات را " مهمل " توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری هلند، " بئاتریکس" ملکه هلند در هنگام دیدار از اماکن مقدس دینی در کشورهای امارات و عمان، روسری بسته بود.

"خرت فیلدرز" رهبر حزب ضداسلامی "آزادی" در هلند  پیش از این در پارلمان این کشور به شدت  از بستن روسری و داشتن توسط حجاب ملکه هلند انتقاد کرده بود.


"یوری روزنتال" وزیر خارجه هلند هم گفت که داشتن حجاب توسط ملکه به نشانه احترام به سنت های اسلامی در دو کشور عمان و امارات صورت گرفت.

ملکه هلند در سفر به این دو کشور عربی ساحل خلیج فارس، ویلیام الکساندر ولیعهد و عروسش ماکسیما را همراه داشت.

بئاتریکس هلند یا ملکه "بئاتریکس ویلهلمینا آرمگارد" متولد ۱۹۳۸ پس از درگذشت مادرش ملکه یولیانا در ۱۹۸۰ به راس قدرت در هلند رسید.

چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:امان,قانون,مجرد, :: 7:21 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

زنان مجرد هم می توانند فرزند خوانده داشته باشند/فرزند خوانده ها ارث می برند 

شهری - لایحه فرزند خواندگی سال 88 در صحن علنی مجلس به تصویب رسید و برای تصویب نهایی به شورای نگهبان ارسال شد .

زهرا تالانی: به دلیل برخی ایرادات شرعی مجددا به مجلس بازگردانده شد.با این وجود از آن زمان تاکنون این لایحه مسکوت مانده و در انتظار رفع ایراد و تصویب نهایی است.تا اینکه سرانجام بهزیستی اعلام کرد اصلاحات نهایی را انجام داده و دوباره به کمیسیون اجتماعی مجلس فرستاده است.در همین باره با سید جواد زمانی سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت و گویی را انجام داده ایم. وی با بیان تغییرات این لایحه معتقد است که شرایط فرزند خواندگی آسانتر می شود.

گفت وگوی خبرآنلاین با سخنگوی کمیسیون اجتماعی را می خوایند: 
گویا سازمان بهزیستی با رفع ایرادات شرعی که شورای نگهبان بر لایحه پدر خواندگی گرفته این لایحه را دوباره به کمیسیون فرستاده است؟
بله. این قانون به دلیل تغییر مدیریتها در سازمان بهزیستی مدتی به تعویق افتاد و با روی کار آمدن مدیریت جدید مجددا به جریان افتاد.به نظرم این قانون براساس کنوانسیون جهانی حقوق کودک، مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و ما معتقدیم با این اصلاحات‌، بسیاری از شرایط دشوار که برخی اوقات موجب ایجاد مانع برای خانواده‌های متقاضی فرزند‌خوانده می‌شود، رفع خواهد شد و شرایط فرزند‌خواندگی در حد چشمگیری تسهیل می‌شود.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:جاری, :: 7:19 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

slamاز اینکه به وبلاگ انجمن ضد زنان شلوغ سر زدی تشکر می کنم . خواسته بودی در مورد جاری برایت بنویسم ، یه روز خانمی میره بانک پول به حساب خودش بریزه ، گیشه دار می گه : به حساب جاریتون بریزم ، خانمه می گه:  نه  به حساب خودم بریز.
===
ممکنه این جوک کمی بی نمک باشه  ،سعی کن کمی نمک روش بپاشی

دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:عواقب, دیر , :: 10:13 ::  نويسنده : پورباقر مهنه
خداوند متعال مي‌فرمايد: «وَ مِن آياتِه أن خَلَقَ لَکُم مِن أنفُسِکُم أزواجاً لِتَسکُنوا إلَيها وَ جَعَلَ بَينکم مَوَدَّةً وَ رَحمَة» در اين آيه سه فايده؛ « لِتَسکُنوا إلَيها(آرامش)»، «مَوَدَّةً (دوستي)» و «رَحمَة (مهرباني)» براي ازدواج بيان مي‌کند.
کد خبر: ۲۲۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۴
 
حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسين حق‌جو، از پژوهشگران و اساتيد مشاوره حوزه علميه در گفتگو با «حوزه نیوز» بررسی به آسيب‌هاي ازدواج زودهنگام و ديرهنگام و نيز مسايل مربوط به آن پرداخت.

* ازدواج ديرهنگام چه آثار نامطلوبي را در جامعه مي‌گذارد؟

 


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:جمعه, :: 12:54 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 جمعهء

خوبی را برایتان آرزو می کنم  .

شرکت در انتخابات دوازدهم اسفند فراموش نشه.

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 498
بازدید ماه : 936
بازدید کل : 56171
تعداد مطالب : 492
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


---------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------- <-Text1->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت